Du är så mycket mer än vad du vet!

Jag ser inte ner på dej
Tvärtom
Jag ser din vilja , din styrka
Jag vet att det finns ingenting du inte klarar av
Du måste bara inse det själv

Jag trodde faktiskt att du redan visste det ,
efter allt du gått igenom
Allt vi gick igenom tillsammans
Det fanns stunder när jag hade gett upp
Men du tvingade mej att fortsätta
Jag kunde vara arg på dej
Helt rasande för att du aldrig lät mej få ett slut
Just då insåg jag inte att du faktiskt kämpade för oss båda
Men det gjorde du
Och vi blev bättre
Tack vare dej

Så man tror väl att något sånt ska få nån att förstå hur
stark man faktiskt är
Om man bara vill
Om man bara hoppas
och aldrig slutar kämpa
Men ibland ser jag rakt igenom dej
Och då skriker dina ögon efter hjälp
folk säger till dej att du är dålig
Men det är verkligen inte sant
Du är så bra
Så fruktansvärt bra
Jag ser det , hoppas kunna öppna dina lgon lite mer
så att du också kan se

Se allt du gjort för mej
för dej
för dem i din omgivning
för din familj
för alla

Låt inte idioter trycka ner dej ,
tillåt inte det
Det var exakt dem orden du sa till mej
Jag lärde mej att lyssna , att förstå
Tack vare dej
nu är det din tur att lära , att få veta
och jag ska hjälpa dej!


Du är så mycket mer än vad du vet!

LiiwaDiiva - die mauer

Du tog mej in när jag var vilse
Du gav mej ett hem , kärlek och vänskap
När jag inte hade någonting
Du gav mej så mycket
och jag älskar dej för det
Vackra underbara Cicci



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback