Ditt agerande bevisar bara att jag gjort rätt val

Hade du reagerat annorlunda
Hade jag kanske tvivlat
________________________________________________________________________________________________
Jag förlorade en bästa vän
Jag trodde det skulle ta hårt på mej
Men faktiskt så gjorde det inte det
Förmodligen för att hon beter sej som ett barn
och jag ska vara den som tar allt ansvar
Du agerar som om det här var nån jävla lek
Men det var det inte
Det var ditt och mitt liv
Hur fan kan du vara så jävla arrogant ?
Hur kan du inte att allt det vi önska
aldrig kan bli sant
Vad får dej att tro att jag faktiskt fortfarande bryr mej ?
Du brände dina broar och vi är inget annat än sorgliga minnen
Precis som du ville ha det , eller hur
Du var inte ute efter någon att dela livet med
Du var ute efter någon som kunde ta hand om dina problem ett tag
som du sedan skulle lämna
Jag trodde vi var på ritkigt
Men vi var bara ett skämt!
LiiwaDiiva - svart hår x2



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback