Varför flydde du ?

Vad vad det som hände ?
Från den ena kvällen till den andra
du var här , du fíck mej att skratta
Du berättade sånt som jag inte hade att göra med
men sa det ändå.
Jag gjorde detsamma
Trodde väl förmodligen att du var en av dem som kanske skulle stanna
Idag var du ledsen, och Gud vad jag ville trösta dej
För jag ville visa att jag bryr mej.
I morse när jag vaknade kände jag nånging.
sen hittade jag dina kläder på mitt rum.
Varför la du dem här ?
Vi satt och rökte i timmar och pratade, idag.
Sen åkte jag iväg, fast jag egentligen inte ville
Hade du önskat att jag stanna kvar ?
När jag kom tillbaka fick jag en olustig känsla i magen
Och satte och rökte och väntade på dej,
men du kom aldrig.
Tillslut gick jag och frågade efter dej,
tänkte att du kanske var på ditt rum och mådde piss,
som du gjorde när jag åkte
Men du var borta
Och jag saknar dej, att ha dej här
För du var inte som dom
och du var inte som mej
Varför flyttade du ?
Lilla ego
Inlägget är väldigt gammalt
Som från en annan tid
Men jag tänker på en tjej
som alltid fanns vid min sida
Alltid ställde upp för mej
Och precis som här
Vaknade jag en morgon
och insåg att jag hade förlorat henne



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback