Vad jag än säger så kommer jag alltid älska dej

Du är den som funnits vid min sida länge
Den som tagit mej för den jag är
Accepterat mina brister , hjälp mej
Fått mej tillbaka på fötterna igen
När marken under mej försvinner och jag faller igen
Vad jag än säger
kommer jag alltid älska dej
För du är min käraste vän
Jag är glad för alla år tillsamamns
För att du stått vid min sida
Och även om jag inte alltid räcker till
Är jag här om du faller
Jag tar emot dej
Jag vill finnas här
och gör så gott jag kan
I hela mitt liv har jag sett folk komma och gå
Du kommer , men går aldrig
Jag antar att det är det vackraste med dej
Det finaste du gör
och det gör dej till att itne vara vems om helst
Du är inte enkel
Precis som jag
Men dej kommer jag alltid ha närmst mitt hjärta
Trots att vi båda är som vi är
Lilla Ego



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback