Vackert brev från Sanna <3

Det här är vad jag känner för dej Livia
.
Livia, du är en av mina närmste vänner
Det är du som verkligen förstår mej
du är den enda som förstår
Det är bara du som ser längre
än till mina tillgjorda leenden...
Sanna <3
Det är dig om jag ser som min ängel
och som har en riktigt speciell plats i mitt hjärta
Du är så vacker min lilla Livia
Du är lika vacker även om du känner dig trasig eller ej
Varje gång du känner dtt at går lite sönder
lossnar det bitar från mitt hjärta
Sanna , Alex & jag <3
Jag ser mer än vad du tror
Jag villo bara kunna limma och sklistra
ihop all trasikhet du känner inuti
Men jag lyckas aldrig med det
Jag vill laga alla sår du fått under dina år
Men oavsett hur du än mår
så ska du veta att jag finns här för dig
för du är min vackra ängel ,
min vackra vackra ängel som lyser
trots att du inte alltid mår bra
Sanna <3
Jag tror på dej Livia
och det är något jag verkligen menar
Jag vet att du kommer kunna ta dig ut
från denna onda spiral
För du är stark
Visst kommer det ta tid
Men jag finns här och stöttar
och tar emot dig när du faller
Du skulle bara veta hur mycket jag bryr mig om dig
det finns inga ord som kan förklara
Som du en gång skrev:
Vi flydde tillsammans
Vi föll tillsammans
Vi reste oss upp tillsammans
Sanna <3
Tack Sanna för ett brev som kändes i hjärtat
Tack för allt vackert du skrev
Jag älskar dej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback