Tack för att du aldrig slutade se mej

Hon: Jag är orolig  för dej.
Du har blivit så benig...
Insjunkna kinder.. så grå.
Lova att ha hand om dej!

Jag: Jag ville bara säga tack , för att du frotfarande ser mej


gammal  bild

Du är den enda som ser att jag håller på att falla sönder...

gammal bild

När du är tunn som lift
Så är du nästan perfekt

gammal bild


Jag vill bara bli nöjd med mej själv
Jag vill också vara fin

gammal bild


Det finns ingen skönhet i att svälta
Men av någon anledning kunde jag inte sluta
Det var så viktigt för mej
Jag ville bara stå ut att stå framför spegeln
En enda gång
Jag ville vara smal
Känna mej fin

Länge undrade jag om det fanns något stopp
Eller om jag skulle hålla på tills jag dog
Det skrämde mej lite , när jag förstod
att det inte fanns någon  gräns...



tillslut fick jag hjälp
jag erkände att allt kanske inte stod rätt till
Men jag vill tacka dem som aldrig gav upp hoppet på mej
Även om jag själv tvekade ibland
dom som stod vid min sida
och fortfarande gör
Ni fick se så mycket skit
Som jag skulle skyddat er för

Jag trodde inte ni såg
Nu i efterhand vet jag att ni gjorde det
Ändå stannade ni

detta är något jag kommer leva med resten av mitt liv
Någon jag måste kämpa mot varenda dag
Föralltid
Och jag faller kanske tillbaka igen
Men jag ska göra allt för att vara kvar

Det finns faktiskt något större
det tog mej bara flera år att verkligen förstå  det!



Du är så vacker nu min ängel!

2011-03-05 | 15:15:42

Tack min finaste älskling!

Du är en skyddsängel

sällsynt , värdefull

och underbar <3

2011-03-10 | 01:37:34

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-10 | 02:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback