Tack för allt!

Tack för att du aldrig dömmer mej
Aldrig ser det som att jag sviker när jag inte orkar
Tack för att du tror på mej
För att du ser mer än vad alla andra ser
Jag älskar dej , otroligt mycket
Och jag vet att du vet det
Jag behöver aldrig tvivla på dej
Du tar emot mej när jag faller
Håller mej hårt i dina armar
Stöttar mej
när mina sjukdommar har förstört saker
Ingen anann mer än du vet hur jag fungerar
Jag tror ingen av oss förstår det egentlingen
Men vi vet vad som händer
Vi vet hur det går till
Skulle jag någongång få reda på varför
Kunde jag kanske börja ändra på det
Men dem som aldrig ser
aldrig förstår
Vill jag bara säga
att jag har ganska allvarliga sjukdommar
och även om vi försöker att se bortanför dem
Finns dem alltid där , dem är en del av mej
whore
Jag kommer aldrig bli som du
Jag kommer aldrig tänka som dej
Fungera som dej
Vara som dej
Jag kommer förmodligen aldrig bli bättre än så här
Tyvärr.
Det finns inte så mycket jag kan göra åt det
Inte ni heller.
Men jag sörsöker ,
ska ni veta...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback