Som en blixt från himlen

När jag mötte dej
Låg jag stel , rädd och ensam på marken
Folk gick och kom
Gav mej en spark om det såg ut att jag
hade någon chans att resa mej
För på botten skulle jag vara
Tills luften tog slut
Råttorna var som monster och dem
försökte ta sej ut från mitt bröst
Där inne dem hade suttit fångade så länge
De rev , bet och klöste allt va dem kunde
Jag var bara glad om jag fortfarande kunde andas...
Men som mitt från ingenstans
Lös hela himlen upp som en blixt
Du kom närmare mej
och jag såg i dina ögon att du inte var här för att skada mej
Du hade en dold panik som jag skymtade
Men inget mer än det kunde jag se
Jag lärse emj att känna dej
Att läsa dina ögon
Så jag vet vad som försegår i ditt huvud ,
när alla andra inte förstår någonting
Jag älskar dej
Dels för allt du har gjort för mej
Dels för att du betyder så mycket för mej
Du kom precis när jag behövde dej som mest
Tack Sanna , Jag älskar dej <3
Lilla Ego



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback