Flickan med guldbruna ögon <3

Fina fantastiska
Du är så otroligt fin
både på insidan och utsidan
Du är en av få
och jag är så väldigt glad att jag  fick lära känna dej
Att du blev min vän
Du är värld mer än pengar och guld
Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för dej ,
vackraste
Faller du  , lovar jag att ta emot dej
Är du ledsen kommer jag och trösta dej
Vill du ha någon att skratta med vet du vart jag finns
Jag saknar dej
och det känns som att du är en hel evighet bort
Men inuti mej bär jag dej varje dag
Oroa dej inte för mej ,
så länge jag har dej
spelar inget annat någon roll
Jag älskar dej , Disa
DISA <3


älskling vad jag saknar dig <3

2011-03-08 | 20:50:47

och jag dej , min underbara flicka <3

2011-03-18 | 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback