Du är hela min värld , älskling!

Jag fann dej
precis när ag höll på att ge upp
När kraften var på väg att ta slut
Just när jag behövde dej som mest
Fanns du där för mej
och har gjort det enda sedan dess
Tack min vackra underbara älskling
För att du är du
och för att jag har dej
Utan dej hade ingenting varit värt någonting
Det vet jag

Du räddade mej
När ingen annan ens såg åt mitt håll
Du vet att jag gör allt för dej
Och jag vill att du ska veta
Att jag hade aldrig tagit mej hit
utan dej vid min sida
Jag älskar dej
och jag lämnar dej aldrig.


lo0ve you


skriver du alla texter eller blandat?

2011-03-10 | 03:07:39

Skriver dem flesta texterna men inte alls.

2011-03-14 | 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback