Mina vackra Disa!

Jag älskar någon väldigt vacker
Någon alla borde älska , om dem hade haft
äran att träffa & lära känna henne
För hon är helt galet otrolig , vacker och underbar
Hon är den finaste i hela världen
Hon är rolig , glad och väldigt smart
I hennes närhet känner man sej älskad
och man kan inte göra annat än att älska henne tillbaks
Även om allt runt omkring känns trisst och kallt
Är hon som solen
sprider både ljus , solsken och värme
Hon är en riktig vän
En fantastisk människa
En ängel
Och hon heter Disa Fanto Börjesson
Disa & Johan


Fin blogg! Jag kan rösta 5 stjärnor på din klänning i klänningdesignstävlingen (nelly.com) om du röstar på min :) den finns på min blogg! http://julialoveit.blogg.se

KOM I HÅG ATT SKICKA ADRESSEN!

2011-07-05 | 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback