Lillasyster - Så jävla bra

Jag ligger i sängen som tusengånger förut,
ända skillnaden nu, är att det verkligen är slut.
Tankarna tar fart, likt ett kaos i en storm.
Onda tankar och fina minnen blandas i en tromb

En bomb har smält av och på utsidan ses svettningar
för nu står jag i ledet av föredettingar
känslostyrda kedjor håller fast mig i sängen
jag vill bara ut, men någon spänner läderrämmen

Är fängslad i en värld,
fångvaktaren är jag.
Finns ingenting kvar.

Du det är över nu
och all våran tid är slut.
För det finns inget kvar,
finns inget kvar.

Du det är över nu
och det känns galet sjuk.
Jag mår så jävla bra, mår så jävla bra.
Bra, bra, bra,
Mår så jävla bra,
bra, bra, bra...

Jag har slutat att känna, fast än det fortfarande känns.
Du är ändå min stora kärlek fast det fucking bränns.
Tårarna kan komma trots att veckor blivit år,
kan fortfarande känna din hand på mitt lår.
Jag skakar vid tanken av att du tillhör någon annan.
Kommer alltid funderat på hur det blivit om du stannat.
Timmar blir veckor tills tiden försvinner,
tårar blir tankar tills krimeringsugnen brinner.

Är fängslad i en värld,
fångvaktaren är jag.
Finns ingenting kvar.

Du det är över nu
och all våran tid är slut.
För det finns inget kvar,
finns inget kvar.

Du det är över nu
och det känns galet sjuk.
Jag mår så jävla bra, mår så jävla bra
Bra, bra, bra.
Mår så jävla bra.
Bra, bra, bra...

Men nu är det bara så många minnen kvar.
Du var så underbar, så jävla fin
Nu är det slut och det finns inget kvar.
Nu finns bara jag.
Var det dig eller mig det var fel på?

Du det är över nu
och all våran tid är slut.
För det finns inget kvar,
finns inget kvar.

Du det är över nu
och det känns galet sjuk.
Jag mår så jävla bra, mår så jävla bra.
Bra, bra, bra,
Mår så jävla bra.
bra, bra, bra...

Mår så jävla bra
bra, bra, bra,
mår så jävla bra,
bra, bra, bra...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback