Where is life in this town ?

Allt är likadant
Samma gamla gator
Samma gamla barer
I tron på att nåt intressant ska hända drar vi runt på stan
precis som alla helgen
Letar efter något vi aldrig kommer finns
För det existerar inte
Spelar det nån goll hur mycket man dricker ?
Nej , för  imorgon är allt precis samma sak
Vi ska någonstans att leta efter liv
Vi ska supa bort oss i natten
Hitta tillbaka i gryningen och önska att det fanns något mer
Nåt betydelsefullt kanske
Den här staden tar snart livet av mej
Jag vill ha nåt större
Nya människor och mer alkohol
Jag vill vara på ett nytt ställe
I en stad jag aldrig sett
Ett språk jag aldrig hört
Långt åt helvete bort här ifrån!
party pinglan!
Oh this town kills you when you are young



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback