Visst älskade ni henne också en gång ?

Mamma
hon var din dotter
Pappa hon var din dotter oxå

Vad var det som ändrades ?
Vad var det som hände ?
Varför skulle ni aldrig ta tillbaka henne
Lägg inte all eran skuld på henne
för hon är min syster
och jag kommer alltid att försvara henne
livet ut

Men jag undrar
Hur kan en mamma sluta älska sin dotter
Hur kan en pappa sluta bry sej ?
Hur kan ni bara stå och titta på
när hon går i sönder

För visst fan älskade ni eran dotter en gång i tiden
För massa år sedan
Och visst försvarade ni henne till varje pris
Gav henne all eran kärlek och uppmärksamhet

Jag vet att det var så , för jag minns det
Och nu gör det så ont att se och höra
att ni inte vill ha med henne att göra

Jag har ingen aning om vad som gick  fel
Men någon måste ta forsta steget
Mamma och pappa
Ni kan väl börja berätta för mej när ni slutade
älska och bry er om min storasyster
Jag vet att hon var vilsen , rädd och jobbig
Precis som jag har varit i över halva mitt liv
men ni har aldrig
Inte en enda gång
livit upp hoppet eller tron på mej
Är det för att ni är  medvetna om vad ni gjorde min syster ?
Vill ni visa er som bra förämdrar nu till mej
Som om allt gammal aldrig hade existerat
Men det har det
För jag minna det
varje dag

Och jag ser i hennes ögon att hon fortfarande är vilse
precis som jag.



Mamma och pappa
tack vare er förlorade jag det vackraste jag hade
i så många år
Det minsta ni kan ge mej är en förklaring

Amanda. Jag kommer alltid älska dej , storasyster <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback