Prinsessan Kimberly

Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dej
Lika mycket nu som förr
Alltid har jag älskat dej , som min egen syster
Du har alltid funnits där för mej när jag behövt någon
Du har alltid hjälpt mej ur trubbel jag orsakat
Du har skyddat mej mot allt ont
Skyddat mej mot faroro
Alltid stått vid min sida
Du betyder så otroligt mycket för mej
Tack för allt
Allt du gjort och komemr göra
Du komemr alltid ha en stor plats i mitt hjärta
När jag var ledsen , ensam , otrygg och vilse
Tog du mej under dina vingar
Du hjälpe mej på fötter igen
Du såg mej förstöras
långsamt och smärtsamt
Du var den enda som försökte rädda mej
och du lyckades
Du såg allt det där ingen annan såg
Förstod allt det ingen annan kunde
Liiwa hjärta Kimberly
Bästa vänner för livet <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback