Kort sammanfattning av 2010

Januari - Åkte till stockholm med kimberly. Mådde som jag mådde , precis som vanligt.
Februari - Blev inlagd igen. Såg världen från ett fönster och insåg att alla hade kul , alla utan jag... Trodde jag skulle få träffa han jag älskade , men som vanligt blev det inget. Jag slutade tro på  allt vackert och bra.
Mars -  Träffa Alex <3 på en förfest hos Sanna. Träffade även jonathan för första gången. Var på kent <3 Färgade håret rosa. 
April - Fyllde år. Började  supa bort mina pengar , vad spelade det för roll ? Allt var så likgiltigt..
Maj - Passade på att träffa Esther så mycket jag orkade. Alex och Sanna hjälpte mej in på psyk igen. Jag gick bara mer och mer i sönder men ingen anade nånting. Fortsatte supa bort mitt liv. En dag på krogen träffade jag min syster , som jag hade saknat varje dag i över fyra år. Så var hon bara där. Jag kände mej glad , lättad. Nu fick jag älska henne igen. Blev äntligen tillsammans med Alex! (L)
Juni - Picknickfestivalen , Sanna flyttade till Holland , Lida fyllde 20 och jag färgade håret svart/vitt.
Juli - Liseberg med Alex , Kalmar med Alex , Bio och Barer i full fart!
Augusti - kent konsert <3 Malin fyllde år. Saknade disa nåt fruktansvärt! Hårfärgakalas hos Linda! Och en rad med festen varje dag , som alltid. 
September - Jag fick veta vad jag hade att förlora. Jag trodde jag skulle dö utan dej. Men du kom tillbaka , aldrig har jag varit så rädd... Och såklart fest , fest & fest! Sedan psyk igen , inlagd.
Oktobet -  Såg inget ljus någonstans. Sjukhusets väggar krympte och jag trodde dem skulle klämma ihjäl mej. Men då blev det Halloween och fest. Huvudsaken är ju att alkoholen aldrig tar slut.
November - Träffade kimberly lite mer. POP med Alex & Josefin. Sakna Esther & Julle når fruktansvärt mycket. Alex och jag firade ett halvår <3
December - Ofelia fyllde 2år , Moa fyllde 9 år på Lucia , utskriven! julafton blev en Halloweenfest vi aldrig gick på. Ist satt vi hemma och söp som vanligt. Släktmiddag - dötrist! Nyår - SUPA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback