Han kommer aldrig förstå, aldrig förlåta

Det var som om dem hade skrivit om oss
långt innan vi var födda
Att vårat öde redan var bestämt
Jag hade ingenting emot det
Jag har alltid älskat dej
Många gånger tvivlat på mej själv
För jag vågade aldrig släppa in någon så nära inpå livet
Men om jag höll dej på avstånd , kunde du kanske få förstå
Fast du ville mer
Det ville aldrig jag
Förlåt.
Jag har alltid älskat dej , som vän
Det  är precis vad du inte vill höra
Önskade förmodligen att jag hade sagt att jag hatade dej ist
Det är alltid lättare att hantera
Men jag träffade någon , och lät han bli en den av mitt liv
Jag älskade han först när jag såg honom
Tvivlade aldrig på det
Och i min värld blev han bara större och större
Idag vet jag att han älskar mej med
Men du kommer aldrig förstå , aldrig förlåta mej
Fast eftersom du är underbar så kommer du säga att jag är värd det
Men du kommer inte ge mej dåligt samvete
För jag har rätt att älska vem jag vill
Och jag älskar Alex , mer än någon annan
Och i mina ögon kommer du alltid vara kompisen brevid

Alex & jag
Jag älskar dej <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback