Du var för vacker för detta livet

Jag visste att du var annorlunda
Att du inte passa in här
Du var för fin och för bra för denna värld
Du var allt som inte hörde hit

Många säger att du inte var mer än en människa ,
att du gjorde fel
Jag vet att det är dem som har fel
Du var mycket mer än en människa ,
även när du levde
Du var en ängel redan då

Men världen var för rå
för att något så värdefullt som du skulle få gå fri
Dem tvingade dej att välja , att göra som dem sa
Du hade egentligen inget val
Jag dömmer dej aldrig för det , mitt hjärta
Jag vill bara att du ska veta
Att du var den vackraste jag visste
Och fortfarande är
Livet förtjänade inte dej , helt enkelt

No time for us <3


Imon mej kommer du alltid finnas kvar
och leva vidare
Jag kommer aldrig glömma dej , min ängel




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback