Dem vackraste änglarna på våran jord

Mina vänner är särskilt utvalda
Dem än dem vackraste som finns
Jag går efter personligheten om jag älskar någon
Dem har gjort så fruktansvärt mycket för mej
Hjälp mej
och aldrig ställt särskilt höga krav
För jag är en trasig liten flicka
och klarar inte av mycket
Du kanske ser mej som svag
men det är jag inte
Inte längre
För dem vackraste änglarna som vandrar på våra jord
har gett mej styrka
Dem har gett mej ork och lust till livet igen
Jag skyddar dem med mitt liv
Från allt
Jag gör näst intill allt för dem
och jag vet att dem gör detsamma för mej
Jag älskar dem över högst på jorden
och tvivlar inte en sekund på dem
Tack , ni är dem finaste någon kan skapa
Ibland för vacker för att vara sanna
Jag är så glad att jag har er
Att ni älskar mej
Det betyder så mycket för mej!
ego hora (gammal bild)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback