Älskade ängel

Esther
Jag kan inte med ord beskriva hur myckt du betyder för mej
Inte ens ge dej en blick som skulle förklara hur mycket jag älskar dej
Du är underbar
Den bästa , finaste jag vet
Jag har sån jävla tur som har dej
Ibland är du för bra för att vara sann , jag vet det
Jag är alltid rädd att vakna en dag och få höra att du inte finns kvar
Jag behöver dej , kommer allltid behöva dej
Vill alltid finnas  för dej , så mycket jag kan
Jag skulle offra så fruktansvärt mycket för dej
Allt jag har , mitt eget liv
Allt och lite till
Bara du alltid stannar , käraste
Bara du alltid finns brevid mej
Bara du alltid är ett telefonsamtal bort
och jag kan komma till dej precis när som helst
Du är en ängel
Hämtad från himlen
Fånge i denna världen
som är kall , smutstig och ful
Men du gör vad du ska
Du lyser upp den
Ger saker en chans
Ger livet en mening
Gör allt det kalla , smutsiga och fula till nåt fint
Du är preciell
Jag lovar att det finns ingen som dej
min älskade ängel <3

Esther <3

I mina ögon kommer du alltid vara perfekt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback