Snart dags att ta farväl av 2011

Många av mina vänner ser som alla andra fram emot nyår
Nytt åt , nya tag
tänker dem
Men jag tänker att det ännu en gång har gått ett åt utan att jag lyckats
åstakomma något bra
Ännu ett bortslösat år
Visserligen har jag  haft en del kul ,
det kan ingen ta ifrån mej
Jag har varit i Grekland , stockholm
haft många kvällars parkhäng
Många fester , mycket dricka
Det kommer aldrig tillbaka
Men jag är förövrigt ganska likgilftlig inför ett nytt år
Okej , jag blir äldre
Men vad spelar det för roll
Det bästa som lär hända detta året
är att jag ska på Thåström i mars
tillsammans med Alex
Fan va jag ser fram emot det!
Förörvrigt så är det snart dags och ta farväl av 2011
Gömma allt ont , dåligt och trasigsk som hänt i år
och be till Gud att 2012 blir annorlunda!
Gott slut på det gamla året
och gott nytt!
LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback