Ses vi igen ?

Du är i en annan , en finare värld
Och du förtjänar mer än någon att vara där
Bara det att jag är så långt borta
En evighet iväg
Och jag saknar dej hela tiden
Jag saknar att ha dej i mina närhet
Saknar ditt skratt , din röst
Men där du är finns inga faror
Det finns inget som kan skada dej
Och framförallt får du äntligen ta det lungt ,
slippa stressa
Jaga en känsla som bara en drog kunde ge dej
Du kan vila ut
Jag tror du har det skönt
Men fan Emily vad jag saknar dej
Varje dag
Varje sekund
Du var så mycket för  mej
Du var allt och lite till
Jag älskar dej...

Jag kommer komma till dej en dag
Ridande på min Hurricane i solnedgången
Och du kommer sitta där på en strand
Med ditt rosa hår och ett underbart leende på läpparna
Vi kommer återförenas
Jag har bara lite saker kvar här i detta livet att göra
Jag kan inte sticka än
Men jag lovar dej , vi ses igen! <3

LiiwaDiiva - på väg till en annan värld.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback