Jag trodde du var det bästa som hade hänt mej men egentligen var du det sämsta

Jag skulle gjort allt för dej
och det gjorde jag
Jag gick genom eld och vatten för din skull
Gav mitt liv till den
All min kärlek , vänskap och den lilla kraften jag hade kvar i kroppen
Du var mitt allt
Allt och lite till
Sedan ändrades du
sakta men säkert
Det stod jag ut med
För jag älskade dej så väldigt väldigt mycket
Jag insåg inte att det tillslut givk för långt
och drogs med ner i skiten igen
Din skit
Den som egentligen inte fanns men som du skapade
Jag antar att du är en sån människa som behöver problem
Min kärlek till dej var äkta , den va på ritkigt
Men den kärleken du gav mej var bara på låtsas
Ingenting du sa stämde
Eftersom allt hände så långsamt lät jag det gå för långt
Du kanske trodde att eftersom jag stannade så var det okej
Men det var det inte
Ditt uppförande och beteende är inte okej
Inte heller sättet du behandlar folk
Det är fel
När jag äntligen lyckades förstå att detta inte var nån storts fas
utan ditt sanna jag
Hade jag inget annat val än att ge mej av
Tyvärr är det inte bara mej du behandlade illa
Det är alla du möter
Det låter kanske fint att säga att du inte lämnar någon du träffat oberörd
Men i detta fallet är det ingen komplimang utan något dåligt
Jag trodde du var det bästa som nånsin hänt mej
Men egentligen var du det sämsta
Jag är glad att jag lyckades ta mej ifrån dej
tillslut
LiiwaDiiva - brunett



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback