Jag ska alltid älska dej!

Jag älskar dej
Det har jag gjort sen första gången jag såg dej
Jag visste att du va den rätta för mej
Jag gör så gott som allt för dej
Jag älskade dej igår
Jag älskar dej idag
Och jag kommer älska dej imorgon
Kan inte göra annat än att hoppas än
att du en dag ändrar dej
och vill ha mej tillbaka
Jag önskar jag kan vänta föralltd ,
men det tror jag inte mitt hjärta orkar
Hoppas på att du vaknar mej en morgon
med en kyss , precis som du brukar
och sen säger du
''Jag har tänkt...'' och konversationen slutar med att
jag blir den lyckligaste tjejen i världen igen
Men jag antar att det är som att hoppas på ett mirakel
och jag tror inte på sånt
Menar inte att det vi har nu är illa
För det är jättebra
Jag vill bara att det ska vara bäst
Som det en gång var
Men vad som än händer ska jag älska dej föralltid
Det lovar jag!
LiiwaDiiva - Nyår 2010



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback