Jag önskar att du inte fanns

Du visste vad du betydde för mej
Du visste att jag kunde göra nästan allt för dej
Att jag aldrig skulle svika dej
Du visste att jag litade på dej
Och du visste att jag älskade dej , som min syster.
Ändå var du mer idiot än vad jag har varit i hela mitt liv.
Och du lämnade mej.
Nej , jag kommer aldrig förlåta dej !
Inte idag och inte imorgon.
Du valde detta själv
och det var jag som fick lida mest
För egentligen bestämde du dej för så längesen att lämna mej
Redan första kvällen när du ljög för mej och vandrade gatorna ner till Lindome station.
men jag hade ingen aning.
Tanken av att veta att du fortfarande existerar
fast jag höll på att falla sönder känns orättvis
Jag önskar att du inte fanns ...

LiiwaDiiva

Jag vill se dej lida
Jag vill se dej gå sönder
Jag vill ha min hämnd




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback