Jag är en riktigt dålig förebild

Se inte upp till mej , jag är allt utan bra
Jag röker , dricker , och är instabil
Har gjort så mycket fel i mina dar att jag ibland undrar
om jag är något att ha
Har en allvarligt självskadebeteende , dåligt självförtroende
Jag strävar efter perfektion i form av synliga revben , insjunken mage och inga muskler
Har fortfarande en sjukdom i huvudet som kallas anorexi
Jag ser inte rätt , jag ser välsigt fel
Vill att du ska växa upp och bli så mycket mer än vad jag är
Vill se dej bli stark , självständig och vacker
precis som du är
Jag vill att få alla möjligheter jag aldrig hade
Jag är en usel förebild och ingen att se upp till
kan inte hjälpa att jag blivit som jag är
Fast mycket kanske beror på mej , jag vet inte ritkigt
Allt jag vet är att du förtjänar så mycket mer
och jag hoppas från botten av mitt hjärta att du kommer få det
Jag blir rädd när du säger att jag är vacker
Jag blir rädd när du säger att du vill bli precis som mej
tror inte du vet ens hälften av allt men tycker nog att det är bäst så
Det finns så mycket du inte ser , så mycket du inte ska behöva se
Men viktigast av allt är att du förstår att saker jag har gjort är dåliga
Att jag många gånger har fattat fel beslut
och att jag inte är perfekt
Bara en helt vanlig människa med stora brister
Du ska se upp till någon
som kan visa dej att världen inte måste vara så dålig som min är
Någon som kan skilja på rätt och fel
Det skrämmer mej att du vill leva detta livet
för det vill inte ens jag
Saker och ting kanske ser bra ut å håll
men du känner mej såpass väl att du vet att det inte är så
Jag önskar dej allt gott , allt bra
Du är en fantastisk flicka som kan gå hur långt som helst
kasta ite bort det på alkohol , cigaretter och svält
Gå din egen väg
Gör dina egna misstag
men lär den av mina och begå inte dem
Du är skönheten själv och har en sån underbar personlighet
Stundtals så ser jag faktiskt upp till dej fast du bara är 12 år
Du har visat mej så mycket som jag aldrig kunnat se förr
Du är fantastisk och så mycket bättre än alla andra
I mina ögon är du perfekt
så se allt från min synvinkel , snälla lilla vän
Du är viktig , unik
Du kommer bli en stor människa som många kan se upp till en dag
Världen har mycket att lära av dej
Ta inte efter för mycket av mej
Trots att jag är långt ifrån dej nu
vill jag att du ska veta att jag finns här för dej
Hela tiden
Ring mej , jag svarar
Jag gör så gott som allt för dej
Du är värd det
Du är värd det bästa!

J.V

LiiwaDiiva - blondin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback