Farfar, jag vill ha dej här om tio år till!

Farfars hjärta stannade i förrgår igen.
Detta händer han nu mer ofta
Han är rädd , det berättade han för mej på min 20 årsdag
Men vågar inte säga nånting till pappa
Jag antar att han är rädd att göra pappa orolig
och han tyckte väl att jag var gammal nog att höra det
LiiwaDiiva & Alex
Jag vill inte se dej så här farfar
När jag var liten brukade du alltid kasta upp mej i luften och sen fånga mej
Jag förstår så klart att det inte är möjligt nu
Du har blivit svagare och jag större
Men jag vill ha dej här om tio år
Jag vill inte att du försvinner
Fortsätt käpa!
Jag vet hur envis du kan vara
Du har gort det här innan och kan göra det igen
LiiwaDiiva & Alex
Om jag nånsin får barn vill jag att dem ska ha träffat dej
För du är den mest underbara gamla gubben man kan tänka sej
Och jag vet inte vad farmor skulle ta sej till utan dej
Eller du utan henne för del delen heller
LiiwaDiiva & Alex
Jag begär kanske ett mirakel
Men om inte annat så tror jag att min lilla kusin som bara är ett par månader
Vill ha den farfarn jag hade och växte upp med
Så även om du inte kan vänta på mina barn
Håll ut några år till för för lilla Sixten
LiiwaDiiva - Kimberlys student
LiiwaDiiva - Kimberlys student
Jag älskar dej , farfar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback