Dina val äcklar mej!

Jag har älskat dej så väldigt länge
Älskar dej för den du är , för allt du gjort
Men det du håller på med nu äcklar mej
Du är med den vidrigaste  mannen jag vet
Förstår inte hur du fungerar längre , trodde jag kände dej
Han har gjort mej så jävla illa och jag vet att du vet det
Även om du kanske inte vill tro det
Jag vet också att han är far till dina barn
Men han är en usel människa
Han är elak och dum i huvudet
Vill stötta dej i dina beslut
Men jag kan inte acceptera att du är med han
Kan inte acceptera att ni bor ihop
Jag kan inte ens komma hem till dej längre
och kan inte träffa mina syskonbarn
Är ledsen att jag inte kan stötta dej
Själv har jag inte heller alltid haft bra killar
och jag förstår nnu dem vännerna som inte kunde acceptera dem
Jag trodde det gjorde dem till dåliga kompisar
men sanningen var att dem var ärliga
och i efterhand förstår jag dem fullständigt
Har längtat länge efter dagen du vaknar upp  och inser vem du bor med
Vad han har gjort mot oss , mot våran familj
Men dagen verkar aldrig komma
Börjar ge upp
Du är inte längre samma person och jag äcklas av dina val
Förstår inte vart allt gikc så fel
men jag är ledsen att jag inte var där för dej då
Saknar hade kanske varit annorlnda då...

LiiwaDiiva




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback