Älskling. Jag har hittat in från mörkret, det finns hopp om en förändring men det tar den tid det tar

Jag ville bara att du skulle veta hur mycket jag saknar dej.. er.
Jag saknar er så otroligt mycket.
Mitt hjärta skriker av saknad
Jag älskar dej
Jag älskar er
Jag vet att jag gjort mycket fel
Jag förstår dina val
och prioriteringar
Men faan va ensam jag är utan dej
Utan er
Ni är ju min familj.
Jag ville bara att du skulle veta hur mycket jag saknar dej.. er.
Mitt hjärta skriker av saknad
Jag älskar dej
Jag älskar er
Jag vet att jag gjort mycket fel
Jag förstår dina val
och prioriteringar
Men faan va ensam jag är utan dej
Utan er
Det finns ingen värd då ni inte kommer betyda allt för mej
Det finns ingen värd då jag inte längre älskar er
Det finns bara inte
Ni är ju min familj.
LiiwaDiiva
Förlåt mej , syster...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback