Älskar dig nu...

Jag vill inte lova dig nåt,
men du är allt för mig just nu
Det är svårt att säga som det är,
jag är nog för ung för allt det här

Jag önskar, jag var mer som du,
mina tankar dom splittras itu,
jag vill så gärna , men jag vet inte hur.

Jag älskar dej nu
men jag kan inte lova nått,
imorgon har jag gått,
mina tankar för mig bort.
Jag är rädd att fastna här,
att bli sådär lyckligt kär!
Och att aldrig mer få vara den jag är!

Vi är inte redo för någon vuxen värld,
det finns för många gropar där.
Jag vill inte missa det som händer nu,
för imorgon kan det va försent.
Jag kan inte stanna , jag får ingen ro,
jag söker nått annat , ingen tur o retur
Jag vill så gärna... Men jag vet inte hur

Jag älskar dig nu
Men jag kan inte lova nåt,
imorgon har jag gått,
mina tankar för mig bort
Jag är rädd att fastna här,
att bli sådär lyckligt kär!
Och att aldrig mer, aldrig mer
få vara den jag är!

Idag är du den enda , men imorgon kan allting hända
vem vet om det blir du eller jag.
Jag älskar dej nu
Men jag kan inte lova nåt,
imorgon har jag gått,
mina tankar för mig bort!

Jag är rädd att fastna här, att bli sådär lyckligt kär!
Och att aldrig mer få vara den jag är!!
LiiwaDiiva - hejhej rosa


Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback