Allt jag vill ha är precis det alla andra vill ha , du vet , kärlek...

När jag ser två personer gå med varann
han i han
Känner jag ett stort hål i mitt hjärta
Jag känner mej ensam
Jag vill ha det som alla andra vill ha , kärlek
Jag vill vakna brevid någon på morgonen och
bara ligga där och titta in i hand ögon
Jag vill att han stryker handen genom mitt hår
Säger att jag är vacker , att han älskar mej
Jag vill vakna brevid någon på morgonen och
ligga och se honom djupt in i ögonen och tänka
''han är min''
Jag vill ta bort håret ur hns ansikte och berätta för honom
att just där , i den stunden
Nyvaken och ofixad
Är han det vackraste jag vet
Jag vill inte vara ensam
Jag vill dela mej själv med någon
Någon jag kan lita på

LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback