Du tog en bit av mitt hjärta , nu kan jag aldrig bli hel

Jag gav dej en bit av mej
En bit från mitt hjärta
den biten fick du i förtroende
Och jag älskade dej så otoroligt mycket då
Jag fick även en bit av dej
den satte jag i en kedja runt halsen
Och trots allt du har gjort mot mej
så har jag varit rädd om den lilla pusselbit
som en gång tillhört ditt hjärta
Men min bit behöll du
Jag försökte stjäla tillbaka den
Men du gjorde det omöjligt
Så i någon sorts tro
önskade och hoppades jag
att du skulle ta hand om den
på samma sätt som mej
Men du kastade den i marken
lät den bli smutsig
Sen spottade du på dej
Vända ryggen
Och lät den ligga kvar i en vattenpöl
nu är den rostig
Rädd
Och det vet du
Du bryr dej bara inte
Precis så kändes det
när du lämnade mej....
Det var inte att du gjorde det
det var hur du gjorde det



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback