Brev från en ängel!

Nu är jag här,
har klivit in i din värld.
Behandlar dej bättre än någon annan gjort.
Jag finns för dej,
när det stormar på havet.
Det är du & jag mot allt.
Faller du så tar jag emot dej
och ger dej styrka.
Jag står här å väntar,
redo att ta dej ett steg närmare solen,
i min näehet får du känna dej vackrast på jorden.
Älskar dej verkligen gumman.
Hjälper dej genom tiden..
Hand i hand genom allt..
Himmel eller helvete,
vi klarar allt.
Ensam är stark?
Nej nej nej gumman..
Själva är vi svaga,
tillsammans är vi starka!
ÄLSKAR DEJ

Lilla Ego
Tack vackra underbara Sabina
Du är mitt ljus i mörkret
Stärnan som lyser upp vägen för mej
en iskall vinternatt
Du är värmen i mitt hjärta
Din kärlek för mej mindre trasig
Jag älskar dej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback