Om jag kunde , skulle jag göra allt lätt för dej

Jag är kanske lite ego
Jag vill ju ha dej tillbaka
Trots att jag vet att du inte vill
att du inte orkar
Men trots att egot imon mej skriker efter dej
För nu ör allt så tomt och kallt
Vill jag självklart det bästa för dej också!

Jag vill göra det enkelt , jag vill göra det lätt
Jag vill inte att du ska behöva tveka ,
känna dej förvirrad
 Jag vill ge dej allt det där jag inte kan ge

Du är viktig för mej , väldigt viktig
Och det gör så jävla ont att vilja mer än vad man kan få
Även om jag vet hur det är
Inbillar jag mej , drömmer och önskar att det var annorlunda
Att allt var som innan

Jag har aldrig mått så bra
Men när jag hade dej hos mej visste jag vem jag var
Jag visste fortfarande inte vad jag ville , eller vad jag skulle göra
Men det gjorde ingenting
sålänge du var vid min sida kunde jag känna mej trygg
Du hjälpte mej tillbaka till ett liv jag hade tappat bort
Och trots att jag inte ville vara jag
Var jag väldigt glad att vara det just då
för jag hade ju dej

Du är det vackraste , bästa och underbaraste jag nånsin haft
Självklart vill man ha tillbaka något så bra i ens liv
Ursäkta mitt ego
ursäkta min önskan
Såklart vill jag att du ska må bra
 Jag hoppades bara på att du kunde göra det med mej
eller att jag iaf kunde hjälpa dej.

i miss u..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback