Jag trodde jag kunde berätta allt för dej...

Jag trodde jag kunde prata med dej igen
Att du kanske trots allt ville mej det bästa ,
Eller det som du trodde var bäst
Så någonstans förlät jag det du gjorde
Någonstans visste jag att du älskade mej
Och det var så skönt att kunna ha en vuxen att prata med
Med sin mamma
Som alla andra alltid kunde
Men som jag inte vågade säga nånting till
Så jag gjorde något jag sällan gör
Jag började prata med dej
Det tog flera år , men tillslut gick det
Och den kvällen när jag var så vilsen och borta ringde jag till dej , mamma
För jag var så rädd och jag visste varken in eller ut
Men du gick bara ryggen på mej , ännu en gång
Och det sved så förbannat i själen när jag fick höra det
Att jag nånsin vågade prata med dej var ett misstag
Men alla barn behöver väl sin mamma nån gång
Jag behövde dej då , och nu
Men nu kan jag inte prata med dej längre ,
Kommer aldrig mer lita på dej
För jag orkar inte bli sårad något mer

Aldrig.

så fruktansvärt besviken




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback