Ingenstans att bo, ge mej en orsak till att fortsätta kämpa

Jag kan inte bo hemma
min lillebror vill inte ha mej här
Jag vet att jag offrat mycket för honom
både vänner och kärlek
Men nu har han tröttnat på mej , helt.
Han vill inte ha mej i sin närhet
Jag har alltid försvarat honom
gjort allt jag kunnat för hans skull
Det är totalt slut med det
Jag tänker inte bry mej längre

Jag har ingenstans att ta vägen
Jag kan inte bo kvar här
Det blir psykisk misshandel och jag är inte stark nog att ta itu med det
Antagligen inte nånsin igen...
Jag kan inte bo på mitt boende
för jag får panik av att vara där
Dem kväver mej
Luften tar slut
Ångesten tar över mej

Vad ska jag göra ?
Jag kommer att dö , för jag har gett upp.
hjälp mej


ge inte upp <3

2010-10-07 | 20:16:55

Tack! <3

2010-10-08 | 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback