Hon kan offra allt för dej

Jag vet att du har hört orden ''Jag älskar dej'' så många gånger
att dem för många har tappat sin betydels
Men jag säger det sällan , jag säger det till få
och när jag väl säger det menar jag det verkligen!
Och jag älskar dej mer än livet
Jag offrar allt jag äger och har
Jag offrar min själ för dej
Jag vill ge dej allt jag kan och lite till
 Jag vill att du alltid ska vara kvar hos mej

Jag går genom eld och vatten
klättrar ver berg , korsar atlanten
Dör helldre i försöken att rädda dej än ser mej må dåligt

Så snälla
Tro på det när jag säger det
Lyssna på orden med den betydelsen dem fortfarande har för mej
Lita på mej , för jag kommer aldrig svika dej

Du är mitt allt

//
från din Livia




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback