Varför har du fastnat i mitt huvud , subba!?

Det har gått år
och jag har inte tänkt särskilt mycket på dej
Jag bestämde mej för att den du var hade dött
För så var det
Du blir aldrig den du var
Men den senaste tiden kan jag inte sluta tänka på dej
Jag vill hämnas , jävla hora
Jag vill ha förklaring , förstår du ?
Jag vill förstå...
Allt har gått bra , att undvika dej
Inte brytt mej det minsta när du går förbi
För mej är du en främling
Tankarna flyger omkring i mitt huvud
Var det mitt fel ?
Var det tack vare mej det blev som det blev ?
Vad gjorde jag ?
Handlade det om hämnd ?
Att jag fick dem killarna du ville ha ?
Och du fick ingen.
Men , jag slängde bort dem ,
tröstade dej för att dem var idioter
Hatade dem , sa upp kontakten för dem hade sårat det finaste jag hade
Men , än en gång , var det därför du gjorde det ?
För att visa att du visst kunde få en kille
att du kunde få min , eftersom jag fick dem du ville ha
''En undran vem som svek vem först''
Varje jävla gång när jag hör den texten försöker jag minnas
Svek jag dej nån gång ?
Stod du ensam utan mej vid dion sida ?
Var jag inte där när du behövde mej ?
Jag vet fortfarande inte det
För om jag gjorde det och du såg det som ett svek
Skulle du gjort som jag!
Skällt på mej , skrikit , gråtit
Vadfansomhelst!
Inte sjunka så lågt som du gjorde
Svek jag dej först så är jag ledsen för det , verkligen.
Men om det var så
Hoppas jag att du låg i flera månader och grät dej till söms
Tills dina tårar var slut
Och att det gjorde så ont inne i bröstet , i hjärtat
att du trodde du skulle dö av olycka
Och jag hoppas du försökte ta ditt liv , men misslyckades
Fast att ingen nånsin såg vad som hände med dej
För det var ungefär så det slutade för mej...
Men försvinn ut ur mitt huvud
Försvinn från mitt liv
Jag vill aldrig se dej igen
Vill inte minnas dej
Du är en del av den tiden i mitt liv jag som vill sudda bort
Radera totalt
För jag vill så gärna slippa minnas allt det som sårade
Skulle vilja minnas allt som var bra ,
men det slutar alltid med samma sak
Det som gjorde ont kommer upp , inte något fint vi gjorde tillsammans
Inte heller något fint vi hade , som var så speciellt
För varje gång jag vill ge en glad tanke åt gamla tider
Kommer verkligheten fram och berättar varför det tog slut
Varför det inte blev fler sånna minnen
Och jag minns precis vad du gjorde
precis vad du sa
Men hur jag reagerade har jag inget minne kvar av
Antagligen för att det gjorde så jävla ont
Jag vill hata dej!
Jag vill döda dej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback