Vad ska jag göra !?

Vad ska jag göra ?
Allt jag vill är att du blir som vanligt igen
Jag vill se dej le
jag vill se dej skratta
Jag vill att du ska orka allt du orkade innan
och fortfarande tycka att det är roligt
Var kommer den här tröttheten ifrån ?
Varför blir det så här ?
Jag vill ju alltid fionnas här ,
kunna hjälpa dej
Men jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra
Hur ska jag hjälpa dej ?
Berätta!
Säg vad du behöver , vad du vill
Om nånting kan få tillbaka ditt gamla jag så låt mej veta
Jag önskar mej inga vackra smycken , inga dyra kläder , skor eller smink
Jag önskar att du börjar må bättre igen
Hittar styrkan inom dej
Den som verkar ha försvunnit
Kan jag , hjälper jag dej hitta den
Annars snälla , för min skull
Leta upp den
För jag saknar verkligen den du var
och jag vet att du kan bli den igen
Det får ta den tid det tar
Bara jag får dej tillbaka , hjärtat <3
Ego Prinsessan
Jag kommer alltid älska dej.
Glöm inte det.


gillar ditt sätt att skriva, fin blogg har du också! :)



titta in på min blogg och tyck till om inläggen, DIN åsikt räknas!

följ mig gärna på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag självklart dig också ;9



ha en bra kväll! :D

2010-11-26 | 19:59:57

Hej!



Dagens fråga:



Vem vinner Idol 2010?



Ha en fortsatt trevlig kväll.



Pssst. Du är väl med i veckans blogg som avgörs på måndag?

2010-11-26 | 20:26:50

Hej!



Dagens fråga:



Vem vinner Idol 2010?



Ha en fortsatt trevlig kväll.



Pssst. Du är väl med i veckans blogg som avgörs på måndag?

2010-11-26 | 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback