Va rädd om mej när jag är skör

Jag är trött på alla lögner
Jag är trött på alla svek
Såra mej helldre med sanningen
för jag vill inte att mitt liv ska vara eran lek

Jag vill känna trygghet
och det kan jag ibland få göra
Jag vill känna tillit
och det har någon också gett mej

Men sluta leka med mitt liv
Det håller på att falla samman som det är
Låt mej leka hur mycket jag vill
Mitt liv , mina villkor

Behandla mej inte hur som helst
Jag har också känslor!

Jag kan gå sönder när som helst
Va rädd om mej när jag är skör
Jag kan krossas av minsta lilla
Jag vill inte förlora mej igen
Jag vill ha rätt att få må bra , en gång i mitt liv
Så ge mej iaf en chans...

Lilla Ego
(gammal bild)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback