Snälla , lämna mej aldrig igen

Jag älskar dej så högt på denna jord
Den sortens kärlek som heter syskonkärlek
Du svek mej en gång , såg jag det som
Och det gjorde så ont
Att förlora nåt så stort och viktigt i mitt liv
Jag blev så rädd
För du var den som skyddade mej ifrån den onda världen
När du försvann , försvann även en bit av mej

Efter några år kom du tillbaka
Jag tror aldrig jag har varit så lycklig i hela mitt liv
Jag fick tillbaka den enda personen jag nånsin hade sett upp till
Och jag älskade dej lika mycket då som innan
Du var mitt liv , du var mitt allt

Sedan , en dag
ännu en gång
Var du borta
Den här gången bestämde jag mej för att sluta gråta
Sluta lita på folk
Sluta sakna
Jag lyckades med allt ,
förutom  att sakna dej
Det gjorde jag varje dag
som ett tomrum i mitt hjärta
Och jag önskade att du faktiskt var död
för det var du för mej
För om du hade varit död kunde jag få gråta och sakna dej
Jag förstod aldrig varför du övergav mej
Berätta för en flicka , vars liv är en katastrof
och det enda hon verkligen höll kär var sin syster
Berätta för henne att hon inte vill ha dej mer
Hon vill aldrig mer se dej
Hon är borta nu
och jag var ensam kvar
Rädd för världen
men denna gången mest rädd för att lita på någon igen

Det tog år
Jag kom aldrig över dej
Jag förstår fortfarande inte var all min kärlek till dej kommer ifrån
Men den ville inte ta slut
Så en dag , stod du bara där
Och nu är du min igen
Min syster , och jag får älska dej hur mycket jag vill

Jag har fått saker förklarat för mej
varför det blev som det blev
Nu är du här
det är underbart att du är här med mej igen
Jag känner mej mindre vilsen i denna världen när jag vet att du finns där för mej
Precis som förr
Du ger mej trygghet och kärlek
Och det har alltid bara varit det jag önskat mej
Jag skulle aldrig kräva något mer
 Men snälla , stanna hos mej nu
Föralltid
För jag har inte kraft att förlora dej igen
Jag har inte styrka nog att se dej försvinna ur mitt liv
Så syster , snälla , lämna mej ALDRIG igen

Jag älskar dej <3
Amanda <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback