Sex månader med dej

Tiden går fort
Det känns som om det var igår
som jag tvingade iväg mej själv till den där förfesten
Men det var det inte
Det var 9 månader sedan
Och det känns som det var igår jag fick min första kyss av dej
Jag visste , så fort jag såg dej
Att jag ville vara din
Jag ville ha dej i mitt liv
Utan att jag hade en aning om vem du var
Senare , samma kväll , visade det sej att du visste vem jag var
och efter det blev du min närmaste och bästa vän
Jag kunde inte se mitt liv fortsätta utan att du var en del av det
Jag önskade så högt att du skulle älska mej mer än som kompis
Men av rädsla att förlora dej helt sa jag aldrig någonting
Jag var bara glad att ha dej nära
Men en sommarnatt
mitt på avenyn
Tog du med mej ut på gatan och så var det vi
På riktigt
Precis som i mina drömmar
Jag trodde inte man kunde bli lyckligare
men det kunde man
För i  rädsla att förlora dej ville jag aldrig släppa in dej helt på livet
Jag var svag , rädd , osäker och skör
Jag ville inte gå sönder varken framför dej eller för mina kompisar
Men så kom det en dag när du såg mej i ögonen och sa ''Jag älskar dej''.
Då tog jag chansen
Man måste ge bort sej själv om man vill ha nåt verkligt
och någonting som varar
Så första gången du sa dem orden till mej
rev du murarna inom mej som jag byggt upp under så många år
Och det gjorde inte ont
Det var bara en ovanlig skön känsla i hela mej
Jag förstod att du menade vad du sa
Idag har vi varit tillsammas i 6 månader
Jag älskar dej lika mycket idag som jag gjorde från första början ,
om inte ännu mer
om det ens är möjligt ?

Du är mitt allt
sex månader <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback