Kärleksbrev

Hej min kära
Jag saknar dej
Detta är ett kärleksbrev
till en underbar människa som betyder jättemycket för mej
Du är vacker , fin , fantastisk och unik
Varje gång jag ser dej får du mej att skratta och le
Du lyser alltid upp nin tillvaro
När du är långt ifrån mej håller jag dej hårt i mitt hjärta
Jag kommer aldirg låta dej gå
Jag vill alltid finnas här för mej
Du säger att jag gör så mycket för dej
Jag hoppas att du vet att du gör detsamma för mej
Utan dej skulle allt va precis som vanligt
Tråkigt och trist
Men du , min vackra Disa
Du gör livet värt att leva
Tack för att du finns
Tack för allt du gör
Tack för att du lyssnar
på mej när ingen hör
Du är flickan med guldbruna ögon
Och jag vill att du ska veta att jag älskar dej ,
jag är inte osäker eller rädd för att du ska svika mej
För du är bättre än alla andra
Du är du , helt otrolig
Och jag är så stolt över att kunna kalla dej för vän
Jag & Disa <3


älskadeälskadeälskade ängel <3

jag är din, och du är min, och på det underbara sättet kommer det alltid, alltid vara.

2010-11-03 | 15:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback