Jag vet att du gör ditt bästa mamma , tack

Förlåt mamma
Jag vet att allt jag gör och gjort under dem senaste åren
har tagit hårt på dej
Och jag förstår om du inte orkar med mej längre
Jag klandrar dej inte
Men det var inte meningen
Om jag skulle kunna
hade jag gått tillbaka i tiden och gjort annorlunda
Så jag inte hade satt både dej och mej i den här skiten
Jag vet att du älskar mej
Men ibland räcker det kanske inte för att orka
Du ska få må bra , jag vill inte förstöra familjen
Vi har alltid varit annorlunda
Men jag vill att du ska veta , mamma
Jag älskar dej
Och jag vet att du älskar mej
Jag vet att du gör ditt bästa , tack!
För dej , för min älskling & för mina vänner ska jag fan ta och bli frisk
Ni ska få tillbaka eran gamla Liiwa
Jag ska stå ut
Jag ska bli bra!

mamma <3 (gammal bild)
Mamma & jag. Köpenhamn 2009



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback