Jag skulle offra mitt liv för dej

Allt jag vill är att du ska må bra
Allt jag vill är att få se det där skrattet som en gång fanns där
Det som med tiden bara blev mer och mer falsk
Jag vill hjälpa dej med allt du inte klarar själv
 Mår du bra , mår jag bättre
Om dem kan hjälpa dej , ta emot deras hjälp
Tyvärr måste vi slåss och kämpa för att bli hjälpta
Ingen bryr sej egentligen om oss
Vi är mest till besvär
Men jag står vid din sida
Jag slåss med dej
Vi kan kämpa tillsammans
Och det enda jag önskar
är att det kommer leda till att du blir den du var
Att vi kan ha kul utan skada
Att vi kan leva som dem andra
Utan krav vi inte klarar av
som bara sänker oss djupare
Leva som dem vi en gång var
Ensamma klarar vi det nog inte
Vi måste låta dem hjälpa oss för att få resultat
Vi måste erkänna för oss själva och varann
att det vi kan ge inte räcker till
Även om det är just det som håller oss vid liv
Ska vi kunna leva det livet vi ger varann
så ska vi slåss och kämpa tills det inte finns nåt kvar av varken dej eller mej
Jag vill så gärna
för dej
och för mej
Du måste oxå vilja
Fortsätta kämpa
Jag vet att du gör ditt bästa
Men det räcker inte alltid till
Så jag ger min själ och kropp
det är allt jag har
för att du ska må bra
Jag offrar allt som finns
mitt liv om det skulle behövas
Bara du mår bra
och kan leva ett liv utan våra problem


En sak till: Jag älskar dej mer än allt annat!

blondi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback