Jag skulle göra nästan vad som helst för det vi hade

Jag svär att jag aldrig skulle ge dej en enda tår
för vad du gjorde mot mej
Men jag kan också erkänna
att jag skulle vara livrädd att ge dej en andra chans
Som kompis förstörde du en hel del
tillochmed nästan mitt liv
Jag trodde allt var slut
Det fanns ingenting kvar
Allt du lämnade efter dej var en trasig , svag och ensam flicka
Men då när jag behövde det som mest
kom änglarna till mej
Dem räddade mej
Du tror förmodligen inte på änglar
därför kan jag kalla dem världens bästa kompisar
Dem tog min hand
hjälpte mej på fötter igen
Utan att jag ens behövde be om det
Dem tog förgivet att man hjälper en vän
Precis som jag en gång gjorde när jag litade på dej...
Men jag är inte du
Jag är jävligt mycket bättre!
Och står i skuld till dem som hjälpt mej enda sedan du svek mej
Jag tänker inte hämnas
Den tanken har flugit ur mitt huvud
Det är du inte värd
Ja , jag saknar det vi hade
Det vi hade kan jag nog aldrig få med nån annan
Men nej , jag vill inte ha tillbaka dej i mitt liv
Jag vågar inte lita på dej
och när alla runt omkring mej har byggt upp mej så mycket smo dem har
Vilket har tagit mycket av deras styrka och på deras psyke
Skulle jag aldrig ens tänka tanken på att bli vän med dej igen
Du har för mycket att förstöra och jag har inget att vinna
Jag saknar inte dej , inte en sekund
Men den du var , det vi hade
Det skulle jag göra nästan vad som helst för att få tillbaka
tack mina vänner
Du är död för mej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback