Jag ska göra det enbart för MIN skull

Inte för familjen , inte för mina kompisar
inte enbart för Alex
Jag ska göra det mej!
För många gånger har jag legat inne och inte blivit bra
Men jag la aldrig inmej för att jag ville det ,
jag gjorde det för andras skull
För att dem skulle slippa vara oroliga
Nu gör jag det för mej
Vilket betyder att det kommer ta mycket kraft av mej
Nu måste jag ju faktiskt verkligen ta tag i mina problem
Det är svårt
Men jag gör det för att jag inte vill vara patienten som åker in och ut
Jag vill tillhöra statistiken som kjommer där ifrån
Och genom att göra detta för min skull kommer jag oxå kunna hjälpa alla andra
Jag ska kunna finnas därför dem , hela tiden
Jag ska kunna stötta dem när dem behöver
Och jag vill att mitt förhållande ska hålla
Inte bli en destruktiv ond cirkel
Därför måste jag göra detta för mej
För att hjälpa oss
Det är viktigt för mej
och jag är trött på att utsätta mina vänner för vad jag kan göra
Att dem ska behöva bära omkring på mej
Jag ska stå på egna ben den här gången
Det kommer bli jobbigt , men i slutändan är det värt det
För oss alla
Tack för allt ni gjort för mej under åren
Ni om inte annat förtjänar att jag gör lite mer denna gången
Jag älskar er för mycket för att ni ska få lida
Ni är värda något resultat , jag med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback