Jag hoppas jag mår bättre snart och kan finnas för er , vackra Esther och Julle



Jag mår inte bra
Är sämst på att höra av mej , bestämma saker
För jag vet aldrig hur jag mår imon
Då är det svårt att lova att man ska träffas
Jag vill inte göra någon besviken
Men Esther , du ska veta att jag tänker på dej varje dag
jag saknar dej , så obeskrivligt mycket
och älskar dej av hela mitt hjärta.

Vet du ?
du var den första personen jag kunde säga ''jag älskar dej'' till.
Den första
och då menade jag verkligen vad jag sa
För jag älskar dej fruktansvrt mycket
Är ledsen att vi träffas så sällan
och jag vet att det mest beror på mej
Jag vill ändra mej , jag vill bli den tjejen du träffade
Den tjejen som jag var förut
Hon som alltid fanns vid din sida
Jag finns här för dej , än idag
Men inte på samma sätt
Men jag hoppas att du vet att du är en stor , värdefull
del av mitt liv
Och utan dej hade jag varit förlorad

Julia , jag hör av mej allt för sällan
Och när det var du , jag & Esther minns jag bara att allt var bra
Jag har glömt hur jag kanske egentligen mådde
du kunde få mej att glömma det
Och jag fick vara som vem som helst med två helt underbara kompisar
Jag saknar dej mycket
och önskar verkligen att jag kunde höra av mej mer
bestämma saker och träffas
För jag tänker ofta på dej
Jag ser bilder från då
och kan inte minnas något dåligt
Du har en speciell plats i mitt hjärta
Tack för att du är den du är


Jag hoppas att jag mår bättre snart
Och orkar vara den jag var
Orka träffa er två , mina änglar
Men ni är absolut inte glömda
Ni är hos mej varje dag
Saknaden är obeskrivlig
Längtar tills jag får träffa er nästa gång!

Esther & Julle <3
Miss u <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback