Jag är ingen dålig människa , bara en usel kompis

För att vara människa skrämmer jag mej själv ibland
Jag kan vara precis som er
det gör mej illamående
Ni är ruttna och falska
Och även om jag inte är falsk
så är jag rutten
Kanske för alla svek
Kanske för alla sjukhus
Kanske för alla rykten
Men jag är riktigt dålig på att hålla kontakten med dem jag bryr mej om och älskar
Jag gör det ibland för att skydda dem
För mej
Jag vill  inte att dem ska se vad jag har blivit
Vilket vrak jag är
Men ibland gör jag det av andra skäl , som jag inte kan förklara
Jag är bara inte rätt
Jag tror det någonstans imon mej
finns en vilja att allt som betyder något för mej ska försvinna
För då har inte jag nån anledning att stanna
Så det kanske är en sjukdom som pratar
fast det är ju fortfarande jag
Det är ju mej det kommer ifrån
Det är jag som stöter bort folk
Min vilja , mina val
Jag vill bättra mej
Och jag ska förösöka
Men som människa är jag fortfarande som vem som helst
Jag önskar bara att jag var mer att ha som kompis
Jag vill finnas här för er , mina vänner , i alla väder
Jag har bara lite problem med mej själv jag måste reda ut
för att bli den personen jag en gång var
Ivilketfallsomhelst så älskar jag er
Trots mitt dåliga beteende
Förlåt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback