Hon är den vackraste flickan i världen

Ibland är det man söker närmare än mn tror
Men det vet jag att folk redan vet

Hon var mej inte nära
Men absolut inte långt ifrån
Man kunde tro att vi var natt och dag
Jag var natten och hon var en vacker sommardag
Utan att känna henne länge har jag funnit någon så vacker
både på utsidan och på insidan
Så jag har frågat mej själv vad jag har gjort utan henne i så många år

Vänner finns det gott om
Riktiga vänner få
Sånna som hom är nästan fridlysta
 Men på nåt sätt har jag haft tur att hittat dem ändå

Mina vänner är det vackraste jag har
Jag går genom eld och vatten
Bestiger berg om så behövs
Bara dem stannar hos mej
För utan dem skulle jag inte finnas idag

Men den här flickan
har så otroligt mycket att ge
Hon har ett hjärta av guld
och hon bryr sej om mej
på ett sätt som bara väldigt få personer gör
Hon måste utan tvekan vara den vackraste flickan i världen
Och jag tänker se till att hon ska stanna hos mej

 Jag vill ha henne i mitt liv
Vill jag det , då måste man vara väldigt speciell och unik

Trodde inte att jag skulle kunna hitta en vän till som är som hon och dem andra
Jag måste vara den lyckligaste människan i världen
För alla runt omkring mej är enbart dem bästa
Och nu har jag en till
Det betyder mycket för mej

Så tack Celia för att du finns
Jag kommer inte låta dej gå
Jag ska aldrig lämna dej
Jag vill att du ska vara en av dem få
bästa , speciellla och unika personer som finns i denna värld

vänner <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback